Friday 10 January 2014

Sakit Belakang Selepas Bersalin

Ni testimoni dari blog Yati Omar

 So baca je pengalaman Yati tentang SAKIT BELAKANG nya ... Umie pasti ramai yang mengalami sakit belakang ni selepas bersalin.

"Saya mengalami SAKIT BELAKANG yang agak teruk selepas bersalinkan Ameera.

Sakit belakang saya di bahagian atas sama macam dalam gambar ni.
Selalunya sakit belakang ni akan menyerang semasa :
- membongkok basuh pinggan dekat sinki
- membongkok pakaikan pampers anak

Ini lah 2 senario yang saya betul2 ingat. Memang belakang saya sangat sakit.
Ingat lagi selalu ketuk2 belakang dengan tangan time sakit sangat tu.

Saya sebenarnya tak berapa ingat bila mana sakit belakang tu hilang.
Tapi sedar2 dah takde.
Selepas bersalin, saya amalkan Set Penyusuan 3M.
Dalam Set Penyusuan 3M ni kan ada Ostematrix (Kalsium) Shaklee.
Memang sangat berkesan untuk sakit belakang saya :-)

Jom baca Khasiat Ostematrix Shaklee.



Kat bawah ni ada 2 testimoni pelanggan yang juga berkongsi tentang kebaikan Ostematrix Shaklee untuk sakit belakang yang mereka alami.

# Testimoni 1

                                                    # Testimoni 2

Untuk pesanan boleh hubungi Umie,

Rizaila Ab. Karim
SID : 907224
SMS/Whatsapp : 019-2709769
E-mail : doonline2011@gmail.com
www.umie-mia.blogspot.com

* COD bagi Maskargo, KLIA, Semarak, Cempaka, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar.

No comments:

Post a Comment