Monday 10 March 2014

TESTIMONI: Susu makin bertambah, kulit kasar dah takde, badan rasa sedap, hubby makin sayang.. Teruja? Set apakah ini? Jom baca..

AlhamduLILLAH! Sudah masuk March .. sekejap je rasa kan..? InshaALLAH, saya PERCAYA bulan ni akan membawa seribu rahmat kepada saya dan juga anda sekalian.. 

Harini saya nak berkongsi TESTIMONI... haha.. kalau cakap pasal testimoni ni ramai yang suka baca, teruja nak percaya ke tidak kan.. tapi hanya yang dah cuba dan dah rasai KEHEBATAN Shaklee ni je faham apa yang saya katakan ni.. haha.. Jadi, harini saya nak share testimoni seorang ibu menyusu, Puan Sakinah yang mengambil Family Wellness set+Ostematrix+Alfalfa (set 3M) untuk menjayakan penyusuan anak beliau... mari saya kongsikan bersama anda..




Walaupun baru 2 minggu mengamalkan breastfeeding set ini, beliau sangat teruja dengan KEBAIKAN set ini.. AlhamduLILLAH.. sebab itulah saya katakan set ini adalah set yang LENGKAP untuk ibu dan juga bayi. Apa yang penting, kesihatan jangka panjang.. Dan kita perempuan ni perlu bekerja untuk 3 pihak: diri sendiri, suami dan anak. Inilah set yang beliau ambil >>



Walaupun susu anda banyak, anda MASIH perlukan SOKONGAN VITAMIN kerana vitamin untuk ibu menyusu bukan hanya sebagai milk booster, tetapi juga MENGEKALKAN KESIHATAN JANGKA PANJANG IBU dan ANAK.

Pemakanan harian kita sebenarnya tidak mencukupi untuk menampung keperluan nutrisi badan kita, ini kerana (sebagai contoh) KHASIAT PROTIN di dalam daging, ikan atau telur yang dimasa
k pada SUHU TINGGI sudah MUSNAH. Jadi, sebagai ganti, kita perlukan pengambilan PROTIN dari supplemen harian.

Sedar atau tidak, anda sebenarnya perlu invest sekali ganda untuk mendapatkan VITAMIN TERBAIK ini tetapi anda perlu INVEST DUA KALI GANDA jika anda jatuh sakit atau bila anak tidak sihat akibat jangkitan virus. Itu belum lagi ditambah dengan EMOSI yang tidak tenteram memikirkan anak yang tidak sihat.

Tepuk dada, tanya selera!



Hubungi umie :


PM admin : Facebook Rizaila Ab. Karim
SMS/Whatsapp : 019-2709769
E-mail : doonline2011@gmail.com
www.umie-mia.blogspot.com

* COD bagi Maskargo, KLIA, Semarak, Cempaka, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar. 

No comments:

Post a Comment