Friday 4 April 2014

Harga Set Berpantang Shaklee yang paling Murah dan Jimat, serendah RM69 sebulan!!

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.

Walaupun saya belum lagi pernah menggunakan Set Berpantang Shaklee, almaklumlah masa beranak dulu belum sempat bercinta-cintaan dengan Shaklee lagi, tapi saya sangat percaya keberkesanan set berpantang shaklee. Ini bukan omongan kosong, saya bercakap berdasarkan kajian Shaklee terhadap suplemen mereka.

Kenapa Shaklee Sentiasa Berkesan?


Jaminan Shaklee

Kami Menjamin Tahap Keberkesanan Yang Efektif

Banyak syarikat mendakwa produk-produk mereka berkesan tetapi di Shaklee, kami mempunyai bukti. Anda akan temuinya di dalam lebih 100 kertas kajian saintifik, 90 darinya telah diterbitkan di dalam majalah-majalah, yang telah membuktikan keberkesanan bagi produk-produk Shaklee. Anda boleh temuinya melalui lebih 300 juta USD pelaburan dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan produk. Anda juga boleh temuinya melalui ’Landmark Study 2007’ yang dikendalikan dengan kerjasama penyelidik-penyelidik daripada UC. Barkeley School Public Health menunjukkan mereka yang mengambil produk tambahan Shaklee terbukti jelas mempunyai tahap kesihatan yang lebih baik daripada mereka yang mengambil jenama multivitamin yang lain.


Dan kami membuktikannya melalui 54 pingat emas yang dimenangi oleh Shaklee setanding dengan kehebatan atlet-atlet terbaik dunia. Dan lagi, bukti yang benar-benar menyakinkan antara semua ini adalah di dalam berjuta-juta orang yang mempunyai kehidupan yang sihat, di antaranya adalah disebabkan mereka menjadi produktif disebabkan oleh Shaklee. Sebelum sebarang produk Shaklee menjadi milik anda, kami telah bekerja keras untuk memastikan ianya terbukti dan apa yang kami katakan adalah benar.

  • Kami Menjamin Tahap Keberkesanan Yang Hebat
  • $300 juta USD telah dilaburkan di dalam kajian, pembangunan produk dan ujikaji 
  • Terdapat lebih daripada 100 bahan rujukan saintifik, 90 daripadanya dicetak di dalam jurnal bagi rujukan pihak ketiga 
  • 7 daripada 25 Pengembara Handal di dalam buku Time Life of All Time telah diperkasa oleh Shaklee 
  • Produk Shaklee telah memperkasa Pengembara bertaraf Elit Dunia, Will Steger dalam 4 Ekpedisi Artik Antarabangsa 
  • 54 pingat emas Olimpik dimenangi oleh para atlit yang diperkasa oleh Shaklee 
  • Shaklee juga memperkasa atlit termasuk kumpulan peluncur ais, acara pentatelon Eli Bremer, Darin Shapiro, peluncur air Michelle Simpson, perenang Carly Piper, pemain Golf LPGA Reilley Rankin dan pemain softball Jessica Mendoza yang mana mereka mengambil produk Shaklee secara harian untuk prestasi yang optimum.
Jadi kenapa perlu ragu-ragu lagi? Keberkesanan sesuatu produk bukan hanya dibuktikan melalui testimonial sahaja, testimonial itu bagus, tetapi lebih baik sekiranya ianya dapat dibuktikan dengan kajian-kajian saintifik. Berbalik kepada kisah set berpantang shaklee, set ini telah menjadi satu fenomena di kalangan ibu berpantang. Google je “Set Berpantang”, 90% keputusan akan memaparkan set berpantang shaklee. Sekiranya anda tergolong di dalam ibu-ibu yang memilih untuk berpantang secara moden, set berpantang shaklee adalah pilihan yang terbaik untuk anda. Saat kelahiran si comel adalah detik yang menggembirakan buat ibu-ibu. Namun begitu, aspek kesihatan diri luaran dan dalaman selepas bersalin adalah kritikal dan perlu dijaga.

Kenapa Set Berpantang Shaklee Menjadi Pilihan Ibu-Ibu Moden?

Jaminan Shaklee
  1. HALAL – Suplemen Shaklee telah diiktiraf HALAL dan mendapat status Halal daripada Islamic Service Of America (ISA), sebuah badan yang diiktiraf oleh JAKIM (tidak perlu semak logo halal pada produk, kerana tiada logo halal dipamerkan oleh ISA)
  2. SELAMAT – Mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia. Untuk semakan, boleh rujuk di sini.
  3. ASLI – Menggunakan 100% bahan semulajadi dan asli. Tiada bahan kimia. ~ Ini jaminan Shaklee “Kami Menjamin Keselamatan Tanpa Tandingan”
  4. CEPAT – Boleh digunakan seawal 2 jam selepas bersalin. Ibu yang menyusukan anak boleh ambil set ini walaupun anak mengalami demam kuning / jaundice.
  5. MUDAH – Tiada persediaan diperlukan untuk pengambilan set berpantang ini. Tidak perlu tumbuk, lenyek, panaskan dan sebagainya yang anda boleh namakan semasa berpantang.
  6. SELESA – Ibu bersalin secara pembedahan boleh terus ambil set berpantang ini.
  7. PANTAS – Penyembuhan yang pantas bagi luka pembedahan, luka jahitan dan memulihkan organ peranakan
  8. PRAKTIKAL – Membantu ibu-ibu moden menjayakan penyusuan susu ibu secara ekslusif selama 6 bulan dan seterusnya sehingga ke 2 tahun.
  9. CERGAS – Memberi tenaga yang diperlukan oleh ibu-ibu berpantang
  10. CANTIK – Mengekalkan kecantikan ibu-ibu berpantang. Merupakan bonus tambahan bagi ibu berpantang, bagus untuk kesihatan kulit, gigi dan tulang

Pemilihan Set Berpantang Shaklee

Set Berpantang
Kebanyakan ibu-ibu bersalin menghadapi kesukaran untuk memilih set berpantang terbaik yang bersesuaian dengan keperluan kesihatan dan juga keperluan poket. *sigh* Pasaran dibanjiri dengan pelbagai jenis set berpantang dari pelbagai jenama, jenis dan harga. Walaubagaimanapun, hasil dari pemerhatian saya, set-set berpantang ini kebanyakannya tidak mesra pengguna. Pengguna tiada kebebasan untuk memilih set yang betul-betul sesuai dengan keperluan mereka. Atas kesedaran ini, kami menyediakan beberapa kombinasi set berpantang yang disesuaikan mengikut keperluan ibu-ibu moden berpantang, agar pengambilan set berpantang ini boleh dioptimakan penggunaannya dan tiada pembaziran berlaku.

Set Berpantang Shaklee
Set Berpantang Shaklee Untuk Ibu-Ibu Moden

Set Berpantang Shaklee, Asas

  • Mengandungi Vitalea, B Complex, SR Vita C Plus dan Zink 
  • Boleh diambil oleh ibu yang bersalin secara normal/pembedahan 
  • Membantu penyembuhan yang pantas dari luka bersalin 
  • Pemulihan luka dalaman rahim 
  • Membentuk dan membina semula darah merah yang banyak tumpah semasa kelahiran 
  • Membantu menenangkan ibu, mengelakkan daripada bentan atau meroyan 
  • Memberi tenaga untuk ibu yang menyusu dan perlu bangun malam menjaga bayi 
  • Selamat diambil oleh ibu yang menyusukan bayi walaupun bayi mempunyai G6PD 
  • Untuk bayi yang lebih sihat dan tenang

Set Berpantang Shaklee, Extra

  • Mengandungi Set Berpantang Shaklee Asas + Ostematrix + ESP Shaklee
Selain daripada kelebihan yang diperolehi melalui Set Berpantang Shaklee Asas, set ini berfungsi:-
  • Menyokong penyusuan susu ibu 
  • Membantu menghasilkan susu ibu 
  • Memenuhi keperluan kalsium ibu dan anak 
  • Membantu mengurangkan/menghilangkan stretch mark selepas bersalin 

Set Berpantang Shaklee, Premium

  • Mengandungi Set Berpantang Shaklee Extra + Alfalfa + Lecithin
Selain daripada kelebihan yang diperolehi melalui Set Berpantang Shaklee Asas, set ini berfungsi
  • Menurunkan berat badan sambil menyokong penyusuan susu ibu 
  • Memejalkan otot-otot yang lembik dan menggelebeh 
  • Merapatkan bahagian kewanitaan

Harga Set Berpantang Shaklee yang paling Murah dan Jimat, serendah RM69 sebulan!!

Persoalan yang sering menjadi tanda tanya berkenaan set berpantang shaklee ini selalunya adalah, berapa harga yang perlu dibayar untuk set berpantang terbaik ini?

  • Set Berpantang Shaklee Asas – RM275 untuk kegunaan sehingga 4 bulan (kecuali SR Vitamin C Plus boleh bertahan sehingga 6 bulan!!). Harga termasuk kos penghantaran serta konsultansi pengambilan vitamin dan penyusuan susu ibu.
  • Set Berpantang Shaklee Extra – RM475 untuk kegunaan sehingga 4 bulan (kecuali SR Vitamin C Plus boleh bertahan sehingga 6 bulan!!). Harga termasuk kos penghantaran serta konsultansi pengambilan vitamin dan penyusuan susu ibu.
  • Set Berpantang Shaklee Premium – RM590 untuk kegunaan sehingga 4 bulan (kecuali SR Vitamin C Plus boleh bertahan sehingga 6 bulan!!). Harga termasuk kos penghantaran serta konsultansi pengambilan vitamin dan penyusuan susu ibu.

Saksikan video temuramah seorang ahli keluarga jutawan Shaklee bersama pengguna set berpantang shaklee yang berpuas hati. =)

Testimoni Pengguna Set Berpantang Shaklee; Bersalin Pembedahan


Hubungi umie di :-

PM admin : Facebook Rizaila Ab. Karim
SMS/Whatsapp : 019-2709769
E-mail : doonline2011@gmail.com
www.umie-mia.blogspot.com

* COD bagi Maskargo, KLIA, Semarak, Cempaka, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar.  Pos laju seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment