Wednesday 25 December 2013

Perbezaan OmegaGuard Shaklee

Perbezaan OmegaGuard Shaklee :

1) Minyak ikan Omega 3 dalam OmegaGuard Shaklee diekstrak ikan laut dalam yang berair sejuk ( sardin, mackerel, herring , ikan bilis ) di sepanjang pantai Jepun.

2) Minyak ikan Omega 3 dalam OmegaGuard Shaklee bukan dari minyak hati ikan (pengambilan berlebihan minyak hati ikan akan menyebabkan toksik).

3) Minyak ikan Omega 3 dalam OmegaGuard Shaklee minyak ikan adalah 3 kali berketumpatan lebih tinggi daripada minyak hati ikan kod. 

4) Minyak ikan Omega 3 dalam OmegaGuard adalah sumber EPA, DHA dan ALA yang paling semula jadi.

5) Jika nak dibandingkan OmegaGuard dengan lain-lain produk Omega 3 di pasaran, OmegaGuard mengandungi 7 jenis asid lemak Omega-3 dengan kadar tertinggi pada DHA. 

6) Satu hidangan OmegaGuard menyediakan 905mg asid lemak Omega 3 EPA dan DHA.

7) Kebanyakan pengeluar menggunakan kaedah penyulingan bertekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan. Akan tetapi kaedah ini bukan sahaja memusnahkan beberapa nutrien penting, namun ia juga tidak dapat menapis kandungan logam berat.



8) Shaklee menggunakan teknologi terkini "ultrapure pharmaceutical grade" iaitu proses penyulingan 3 molekul dan tekanan rendah proses penyulingan bagi mengekstrak minyak ikan Omega-3 yang paling tulen dan paling semulajadi. Semasa proses ini semua bahan-bahan tercemar termasuk plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin dan PCDs dikeluarkan.

Untuk pesanan boleh hubungi saya,

Rizaila Ab. Karim
SID : 907224
SMS/Whatsapp : 019-2709769
E-mail : doonline2011@gmail.com

* COD bagi Maskargo, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar.

No comments:

Post a Comment