Tuesday 16 April 2013

KLU sehari x ambk SET 3M shaklee mmg effect susu

PENGKONGSIAN TESTIMONI DARI PN. DINA

Entri ni saya ambk dari blog Yati



Semua rahsia susu banyak, Puan Dina dah share kat testimoni di atas.

1) Doa
2) Usaha
3) Tawakal
4) Minum air kosong 2-3 liter sehari
5) Pengunaan Milk Booster SET 3M
6) pam susu 2-3jam  sekali di tempat kerja

Seperkara lagi, ramai ibu2 yang suka mengeluh bila sekli pam dapat 2-3 Oz sahaja. Bersyukur lah kerana anda masih mampu menghasilkan 2 - 3 Oz. Macam mana dengan mereka yang tidak dapat menghasilkan hatta setitik pun susu ibu.

2-3 Oz tu kalau tambah dengan 6 tips di  atas tak mustahil akan jadi 9-10 Oz.

Firman Allah : Maksudnya: " Kalau kamu bersyukur atas nikmat-nikmat-Ku, Aku akan tambah lagi nikmat-nikmat-Ku. Tetapi kalau kamu kufur nikmat, ingatlah sesungguhnya siksa-Ku amat pedih." (Surah Ibrahim : 7)

So mulai hari ini, setiap kali lepas pam susu. Tak kisah lah dapat berapa pun. Ucapkan Alhamdulillah.

Dan jangan lupa untuk hasil yang lebih lumayan, usaha juga harus lumayan. Kena rajin mengepam, jangan malas. Jika berkemampuan, ambik Milk Booster mcm SET 3 M ni. Jika budget x mencukupi, boleh hubungi saya. In Sha Allah, saya akan bantu setakat mana yang boleh.

Pada yang BERMINAT untuk mendapatkan Set Penyusuan Lengkap  3M.

Hubungi saya,

Rizaila (ila)
SID : 907224
Sms/Whatapps : 019 -2709769
E-Mail : doonline2011@gmail.com

No comments:

Post a Comment